vrijdag 7 oktober 2016

Noorderpoort 20 jaar, feest in Stad!

Vandaag is Noorderpoort jarig!! Al twintig jaren lang verzorgen in de provincie Groningen en een stukje Drenthe 1400 medewerkers onderwijs, binnen allerlei Mbo-opleidingen, aan 15.000 studenten. Reden voor een feestje! Vanmiddag voor personeel en genodigden in Martiniplaza, daarna diner in allerlei restaurants in de binnenstad van Groningen. Om 21.00 uur barst het feest los op de Grote Markt. Een kado van NP aan de regio. Iedereen is welkom!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten