Morgenavond ,26 november, ontvangt de school voor Business & Administratie van Noorderpoort de Commercieele Club Groningen. De avond wordt georganiseerd en vorm gegeven door NP-studenten en hun docenten van verschillende opleidingen die het NP in huis heeft. Zo laten de Mbo-studenten zien wat ze in hun mars hebben. Aan het ontvangst, het diner en het daaropvolgende overleg zullen onze studenten meewerken om een goede en langdurige samenwerking tussen de CCG en NP te realiseren.
zondag 25 november 2018
Druk bezochte Bezoek MBO ochtend
Serena en Noëlle, twee studenten van het onderwijsleerbedrijf, hebben een druk bezochte voorlichtingsochtend georganiseerd. Honderd 4ejaars Vmbo'ers hebben informatie verzameld van docenten en studenten over een opleiding die hun interesse heeft. Een rondleiding door de school en een afsluitende quiz hoorden ook tot het programma.
Het liep op rolletjes, volgens de beide dames. Hopelijk hebben we nieuwe a.s. studenten voor onze school geïnteresseerd!
Het liep op rolletjes, volgens de beide dames. Hopelijk hebben we nieuwe a.s. studenten voor onze school geïnteresseerd!
Abonneren op:
Posts (Atom)

