Heb je problemen,vragen of kom je er niet meer uit met je laptop, tablet of smartphone en ben je senior? Koen, Rob en Lourens van de HCC-helpdesk staan morgenmiddag van 13.30 - 16.00 uur klaar om je te helpen aan de Hora Siccamasingel 177 in Noorderpoort, School voor Business & Administratie.
maandag 10 oktober 2016
Super geslaagd NP-feest
Afgelopen vrijdag hebben veel Noorderpoorters en Stadjers, 20 jaren Noorderpoort in Stad en Ommeland gevierd. Martiniplaza en de Grote Markt kleurden geel/zwart. Na het aperatief en het diner in één van de restaurants in de binnenstad, liep het feest naadloos over in luisteren en dansen op de muziek van Douw Bob, Mr. Polska en DJ StukTV! Veel jonge Stadjers hebben genoten van de acts op het zeer bijzondere podium, waar het Noordpool Orkest de artiesten heeft begeleid.
Waar is het feestje??? Hier is het feestje!!! is nog steeds een slogan waar de sfeer zeker mee is verhoogd op de Grote Markt.
Waar is het feestje??? Hier is het feestje!!! is nog steeds een slogan waar de sfeer zeker mee is verhoogd op de Grote Markt.
Abonneren op:
Posts (Atom)


