Stichting Samurau uit Assen speelt de komende tijd met een theaterproductie, Hoe zat het ook alweer? door het hele land. Een stuk vergeten geschiedenis over Nederlands-Indiƫ wordt verteld m.b.v. tweede en derde generatie Nederlandse Indo's, Molukkers en Papoea's. Afgewisseld met muziek, foto's, film, een interview en een lesje geschiedenis, is dit een zeer aangename voorstelling om naar te kijken. Ook de lange geschiedenis tussen het huidige Indonesiƫ en Nederland komt voorbij. Demi is de contactpersoon vanuit B@S met de Stichting.
donderdag 6 oktober 2016
Communicatieplan voor theatergezelschap
Stichting Samurau uit Assen speelt de komende tijd met een theaterproductie, Hoe zat het ook alweer? door het hele land. Een stuk vergeten geschiedenis over Nederlands-Indiƫ wordt verteld m.b.v. tweede en derde generatie Nederlandse Indo's, Molukkers en Papoea's. Afgewisseld met muziek, foto's, film, een interview en een lesje geschiedenis, is dit een zeer aangename voorstelling om naar te kijken. Ook de lange geschiedenis tussen het huidige Indonesiƫ en Nederland komt voorbij. Demi is de contactpersoon vanuit B@S met de Stichting.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten