maandag 10 oktober 2016

Super geslaagd NP-feest

Afgelopen vrijdag hebben veel Noorderpoorters en Stadjers, 20 jaren Noorderpoort in Stad en Ommeland gevierd. Martiniplaza en de Grote Markt kleurden geel/zwart. Na het aperatief en het diner in één van de restaurants in de binnenstad, liep het feest naadloos over in luisteren en dansen op de muziek van Douw Bob, Mr. Polska en DJ StukTV! Veel jonge Stadjers hebben genoten van de acts op het zeer  bijzondere podium, waar het Noordpool Orkest de artiesten heeft begeleid.
Waar is het feestje??? Hier is het feestje!!! is nog steeds een slogan waar de sfeer zeker mee is verhoogd op de Grote Markt.

                                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten