Alle leerlingen van de Togtemaarschool in Bedum
hebben gisteren kennis gemaakt met de prachtige wereld van muziek. De kleuters trapten de muzikale dag af met
workshops die in het teken stonden van zingen, dansen en het maken van
instrumenten. Na alle geslaagde
workshops, was de bovenbouw aan de beurt. De kinderen hebben leren rappen,
zingen en dansen. Er was ook ruimte voor het maken van bandlogo’s en het spelen
op bijzondere instrumenten.
Tussendoor werden de klassen op de foto
gezet met een leuke standee van de film Angry Birds, een groot succes. De
kinderen die vier weken lang geoefend hebben met de rijdende popschool mochten
aan het eind van de middag optreden voor alle ouders, broertjes, zusjes, opa’s
en oma’s. Op de onderstaande foto is nog
leuk te zien hoe de groep bezig is met het maken van de versieringen voor de
show.
De B@S medewerkers vonden de dag erg leerzaam en ontzettend leuk om te doen.
Ook de reacties van de kinderen en het publiek bij de
presentaties waren zeer positief. Reden te meer om dit volgend jaar weer
te doen!
