Afgelopen vrijdag heeft er in het Vinkhuys een ontmoetingsmarkt plaats gevonden tussen plaatselijke organisaties en Groningers die maatschappelijk actief willen blijven of worden in Stad. Kom over de brug was het credo van deze ontmoetingsmarkt. Een aantal vrijwilligers is een kijkje komen nemen op deze markt en er zijn nieuwe ideeën, initiatieven en matches ontstaan.
De organisaties hebben de hele middag kunnen netwerken en met elkaar zaken kunnen afstemmen op de markt van de maatschappelijk actieve clubs en actieve mede-burgers. Pitches, workshops en de mogelijkheid tot goede informatieve gesprekken hebben bijgedragen aan een positief gevoel, zowel bij de bezoekers als bij de organisatoren; Groningen Plus en de studenten van Business@School.


