dinsdag 10 januari 2017

Nieuw jaar, nieuwe kantine!

De kantine in de school voor Business & Administratie heeft sinds het nieuwe jaar een nieuwe look. Studenten en medewerkers kunnen hun lunch verorberen in een compleet vernieuwde, vrolijke omgeving met de Martinitoren en andere Groningse stadstaferelen op de achtergrond. Het draagt allemaal bij aan een goede werksfeer in de school en aan de activiteiten van B@S. We gaan er weer een productief jaar van maken!