donderdag 3 november 2016

Noorderpoort winnaar Battle of Schools


Het team van Noorderpoort heeft de beste oplossing bedacht voor het vervoersprobleem van 15.000 studenten in de ochtendspit in Groningen. Van 7.00 - 9.00 uur is het enorm druk in Groningen en dat wordt de komende tijd alleen maar erger. De zuidelijke ringweg wordt aangepakt en het stationsgebied gaat op de schop. Kortom Groningen wordt in de ochtend moeilijk te bereiken.
We zijn benieuwd naar jullie winnende concrete oplossing(en)!
Gefeliciteerd NP-team!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten