Vanochtend zijn de studenten van het onderwijsleerbedrijf B@S weer actief geweest in de voorlichting bij het project Hallo MBO.
De Mbo scholen gaan zelf op bezoek bij alle toeleverende scholen om leerlingen enthousiast te maken voor het Mbo. Er wordt voorlichting gegeven en de studenten vertellen naast dit verhaal hun eigen ervaringen over hun opleiding aan de leerlingen van het Vmbo. En natuurlijk kunnen er vragen gesteld worden.
Hallo MBO wordt gevolgd door Bezoek MBO. Deze week beginnen de eerste bezoekjes aan Mbo-opleidingen. Een kijkje in de keuken.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten