Woensdag 24 mei heeft er op de Togtemaarschool in Bedum het jaarlijkse MuziekFestival plaats gevonden. Alle leerlingen hebben meegedaan aan o.a. dans, theater, muziek of instrumenten maken, zang en spelen in een popband. De hele ochtend zijn er workshops gegeven aan de kleuters en daarna aan de groepen 3 t/m 8. Om 12.15 waren de resultaten van de verschillende workshops en saxofoon spelende Joost te zien. De popbands, die 4 keer een woensdagmiddag met de Rijdende Popschool hebben geoefend, hebben ook van zich laten horen. De ladyspeakers van dit TMF zijn Bregje en Nienke, studenten M&C van Noorderpoort. Samen met het onderwijsleerbedrijf B@S van Noorderpoort en twee bevlogen docenten van de Togtemaarschool is er dit jaar met de Togtemaar leerlingen weer een mooi resultaat neergezet.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten