Ook de scholieren die nog geen 18 jaar zijn mogen stemmen!! Dat kan maandag 13 maart bij ons in de kantine. Dan is er een echt stemlokaal waar iedere student van onze school zijn/haar stem kan uitbrengen. In de personeelsruimte stemt het personeel. Zo kan er een vergelijking gemaakt worden wat JONG en OUD(ER) stemmen.
Zitten jong en oud op dezelfde golflengte wat betreft het nieuwe kabinet dat ons land moet gaan regeren??? We zijn erg benieuwd naar de uitslagen van maandag 13 maart!!!


Geen opmerkingen:
Een reactie posten