Donderdagochtend hebben we weer meer dan 65 Vmbo'ers kennis laten maken met het onderwijs van de verschillende opleidingen binnen onze school Business & Administratie. Studenten van B@S regelen deze dag en zorgen voor een strakke organisatie met op z'n tijd een pauze met frisdrank en een lekker broodje. We hopen veel leerlingen terug te zien in het nieuwe schooljaar.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten