In het nieuwe jaar heeft de kantine aan de Hora Siccamasingel een make-over ondergaan. Nieuwe kleuren en een nieuwe inrichting met (sta)tafels en krukken en stoelen zullen de kantine een andere sfeer geven. Naast deze vernieuwing wil de school de kantine graag schoon en netjes houden. Hoe gaan we dat voor elkaar krijgen, is de grote vraag??
Deze week zullen de studenten in de pauzes gevraagd worden om een korte vragenlijst in te vullen, over de aanpak van de rommel in de kantine en hun bijdrage daar bij........
Even je eigen gedrag onder een vergrootglas leggen.
We zijn benieuwd naar de uitslagen en de nieuwe ideeën en opmerkingen van de vaste bezoekers van de Hora kantine.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten