Een impressie van het afval dat achterblijft na een middagpauze aan de Hora Siccamasingel. In het nieuwe jaar is er een nieuw ingerichte kantine en dan willen we graag minder afval zien! Er is een actie opgezet, vanuit de schoolraad, om het gedrag bij de bezoekers in de kantine te veranderen. Een opgeruimde plek waar je kunt ontbijten, lunchen, chillen en bijkletsen is ons einddoel. We wachten 2017 af........
Geen opmerkingen:
Een reactie posten