
Vanmiddag was het verrassend gezellig tijdens de middagpauze in de kantine van onze school. Sim, student M&C en zanger, heeft opgetreden bij Business@Administratie met zijn Nederlandstalige
repertoire. Tijdens de lunch hebben de studenten tijdens hun broodje kaas, ham of hagelslag zich prima vermaakt met Sim zijn prachtig gezongen ballad en meezingers.
Vlak voor de kerstvakantie is het volgende Broodje met...........?????
Geen opmerkingen:
Een reactie posten