De modeshow van de opleiding Fashion Styling op 31 mei in Martiniplaza is een groot succes geweest! Tijdens de modeshow hebben tweede- en derdejaars studenten van de opleiding hun zelfgemaakte collecties op de catwalk laten zien. De collecties zijn allemaal gebaseerd op een gekozen subcultuur en de studenten hebben ervoor gezorgd dat deze subculturen duidelijk terugkwamen in de kleding. Ongeveer 400 bezoekers zijn naar Martiniplaza gekomen om alle prachtige collecties te bewonderen.
Tijdens de voorbereiding van de modeshow hebben de studenten hulp gekregen van modeontwerper Jan Boelo. Hij wilde zijn kennis en ervaring vanuit de modewereld graag met de studenten delen. Hij heeft geholpen bij het ontwikkelen van de collecties en het opzetten van de gehele modeshow.
Studenten van onderwijsleerbedrijf Business@School hebben gezorgd voor de organisatie van de modeshow, van gastvrouw tot cameraman. De avond verliep vlekkeloos en de studenten, de bezoekers en de modellen hebben genoten van een prachtige avond.
Tot volgend jaar!
Fleur Arnoldus

Geen opmerkingen:
Een reactie posten