![]() |
| Jesse Bastin |
De opening van de Free Library vond op
woensdag 25 mei om 12.00
uur plaats in de kantine. Er werden lekkere plaatjes gedraaid door Faraaz
Safiero, waardoor er een feestelijke stemming heerste tijdens de opening. De
kantine van de Hora Siccamasingel zat vol met nieuwsgierige leerlingen en mede
daardoor is de opening een groot succes geworden.
B@S wil iedereen bedanken voor zijn/haar
komst en wil bij deze nog een laatste oproep doen om nog meer boeken in te
zamelen, zodat de Free Library nog meer te bieden heeft.
Take a book leave a book!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten